سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران خريداري نماييد

سرور مجازی ایران یک ماشین مجازی است که به شما به عنوان خدماتی به شما ارائه می شود که در آن دسترسی کامل به نصب نرم افزار ، میزبانی فایل های خود ، اجرای برنامه ها و موارد دیگر خواهید داشت. سرور میزبانی سرور مجازی ایران ما مبتنی بر VMware ESXi است که بر روی سخت افزار کلاس اول امکان میزبانی چندین ماشین مجازی وجود دارد. XZN Hosting با سالها تجربه در ارائه سرور مجازی ایران ، سریعترین و بالاترین کیفیت خدمات را با استفاده از سخت افزار حق بیمه واقع در مراکز داده کلاس جهانی تضمین می کند. ما با کمک تیمی از کارشناسان فناوری اطلاعات که 24×7 برای پشتیبانی از مشتریان خود کار می کنند ، توانسته ایم تا 99.999٪ زمان بیدار داشته باشیم. مراکز ارايه سرور مجازی ایران در 2 ديتاسنتر مختلف پخش شده است و به شما امکان می دهد راحت ترین مکان را انتخاب کنید. می توانید سرور مجازی ایران را خریداری کنید.

چرا سرور مجازی ایران ايكس زد ان هاستينگ؟

ضمن به حداقل رساندن هزینه ، عملکرد سرورهای اختصاصی سطح بالا را به شما می دهد. هزینه زیادی برای سرورهای اختصاص داده شده با استفاده از سرور مجازی ایران ايكس زد ان هاستينگ می توانید وب سایت خود را میزبانی کنید ، میزبان شغل و… باشید.

VMware Esxi

یک فناوری مجازی سازی با قدرت بالا که از سخت افزار سرور استفاده می کند و در بین چندین ماشین مجازی قابل تقسیم است.


سخت افزار قابل اعتماد سرور

ما از سخت افزارهای قدرتمند Supermicro و Intel و HP استفاده می کنیم تا کیفیت ، ثبات و بهینه سازی ذخیره سازی را به سرورهای سرور مجازی ایران خود وارد کنیم.


لیست سیستم عامل سرور

سرور مجازی ایران ما اکثر انواع سیستم عامل ویندوز سرور مانند ویندوز سرور 2003 ، 2008 / R2 ، 2012 و غیره را ارائه می دهیم. ما همچنین توزیع های لینوکس مانند CentOS ، Ubuntu ، Debian ، Fedora و غیره را ارائه می دهیم. علاوه بر این ، ما سیستم عامل Mikrotik را نیز ارائه می دهیم.

درباره سرور مجازی ایران ايكس زد ان هاستينگ

ما در XZN Hosting به مشتریان خود اهمیت می دهیم و خدمات میزبانی برتر از خط را ارائه می دهیم. برای رضایت شما ، ما با تمام برنامه های سرور مجازی ایران ما ویژگی های زیر را درج می کنیم

Remote desktop Windows

تمام برنامه های Windows سرور مجازی ایران شامل دسترسی کامل به دسک تاپ از راه دور با امکان نصب نرم افزار شخصی شما هستند. سیستم عامل پیشنهادی ما ویندوز سرور 2008 ، 2008 R2 و 2012 R2 2016 و 2019 هستند.

دسترسی کامل به SSH ( Root access)

تمام برنامه های سرور مجازی ایران لینوکس شامل دسترسی کامل ریشه با پروتکل امنیتی SSH است. نسخه های مختلف CentOS ، اوبونتو ، دبیان و سایر توزیع های لینوکس ارائه می شود اما ما همیشه توصیه می کنیم از آخرین نسخه های پایدار استفاده کنید. همه نرم افزارها و کنترل پنل هاستینگ روی آنها قابل نصب است.

سخت افزار سطح بالا

سرورهای سرور مجازی ایران XZN Hosting روی میکرو پردازنده های رده بالا Intel و Supermicro با دستگاه های ذخیره سازی حافظه پنهان SSD یکپارچه پیاده سازی شده توسط تکنسین ايكس زد ان هاستينگ پیکربندی شده اند. این سرورها مجهز به هارد دیسک بالا ، SSD و حتی NVME SSD هستند. آنها از نظر استراتژیک در مراکز داده درجه یک در ايران در بیش از 2 ديتاسنتر واقع شده اند که امکان انتخاب شما را برای شما فراهم می کند.

موارد استفاده از سرور مجازی ایران

از سرور مجازی ایران برای هر هدفی که می خواهید استفاده شود ، اما اینها رایج ترین کاربردها هستند: میزبانی وب ، برنامه های در حال اجرا ، به عنوان سرور ذخیره سازی ، به عنوان سرور بازی و به عنوان سرور پشتیبان.

سیستم های عامل

با تمام سرور سرور مجازی ایران ما به شما این فرصت را می دهیم که سیستم عامل دلخواه خود را انتخاب کنید.

سرور مجازی ایران ویندوز

ویندوز سرور گروهی از سیستم عامل است که توسط مایکروسافت طراحی شده است و از مدیریت سطح سازمانی ، ذخیره داده ها ، برنامه ها و ارتباطات پشتیبانی می کند. نسخه های قبلی ویندوز سرور بر ثبات ، امنیت ، شبکه سازی و پیشرفت های مختلف سیستم فایل متمرکز شده است. سایر پیشرفت ها همچنین شامل پیشرفت در فناوری های استقرار و همچنین افزایش پشتیبانی از سخت افزار است.

سرور مجازی ایران CentOS

CentOS یک توزیع تحت حمایت جامعه است که از منبعی که آزادانه توسط Red Hat برای Red Hat Enterprise Linux (RHEL) در دسترس عموم قرار گرفته است ، گرفته شده است. بدین ترتیب ، CentOS Linux قصد دارد از لحاظ عملکردی با RHEL سازگار باشد. هر نسخه CentOS تا 10 سال نگهداری می شود (با استفاده از به روزرسانی های امنیتی – مدت زمان پشتیبانی پشتیبانی توسط Red Hat با توجه به منابع منتشر شده متفاوت است). این منجر به یک محیط امن ، با کم نگهداری ، قابل اعتماد ، قابل پیش بینی و تکرارپذیر لینوکس می شود.

سرور مجازی ایران ابونتو

اوبونتو یک سیستم عامل آزاد و منبع باز و توزیع لینوکس مبتنی بر دبیان است. اوبونتو در سه نسخه رسمی عرضه می شود: اوبونتو دسکتاپ ، اوبونتو سرور و اوبونتو هسته هر کدام اجرای ویژه خود را دارند. نسخه های جدید اوبونتو هر 6 ماه یک بار منتشر می شود در حالی که نسخه های پشتیبانی بلند مدت (LTS) هر دو سال یک بار اتفاق می افتد. Canonical به روزرسانی های امنیتی و پشتیبانی رایگان برای هر نسخه اوبونتو را آغاز می کند ، از تاریخ انتشار و تا رسیدن نسخه به تاریخ پایان زندگی (EOL) از پیش تعیین شده خود.

سرور مجازی ایران دبيان

دبیان به مخازن آنلاین که حاوی بیش از 51000 بسته نرم افزاری است ، دسترسی دارد و آن را بزرگترین مجموعه نرم افزار می کند. دبیان رسما فقط نرم افزار رایگان دارد اما نرم افزارهای غیر رایگان می توانند از مخازن دبیان بارگیری و نصب شوند. Debian شامل برنامه های رایگان محبوب مانند LibreOffice ، مرورگر وب Firefox ، نامه Evolution ، مشعل دیسک K3b ، پخش کننده رسانه VLC ، ویرایشگر تصویر GIMP و نمایشگر سند Evince است.

خدمات ویژه

تمام بسته های سرور مجازی ایران ما دارای تعداد زیادی ویژگی هستند ، همه منحصراً برای بهبود به روز رسانی ، رضایت مشتری و سرورهایی که به راحتی مدیریت می شوند طراحی شده اند.