هاست رایگان XZN

هاست رایگان

XZN Hosting به شما امکان ارائه خدمات خدمات هاست رایگان در خارج را که به راحتی وجود دارد ، نمی دهد. ما طیف کاملی از ابزارها و منابع مورد نیاز برای ایجاد انواع وب سایت را در اختیار شما قرار می دهیم.

ثبت نام هاست رایگان

چیزی که ما پیشنهاد میدیم …

بسته هاست رایگان برای وب سایتهای سبک مانند وبلاگ وردپرس ، فروم اینترنت یا وب سایت ساخته شده با سایت ساز ما کاملاً مناسب است. به طور متوسط ​​، حساب رایگان می تواند تقریباً 30000 بازدید کننده روزانه وب سایت مبتنی بر PHP یا بازدید کنندگان تقریبا نامحدود وب سایت خالص HTML را ارائه دهد. ما دسترسی به وب سایت شما را محدود نمی کنیم – این کار 24 ساعت شبانه روز انجام می شود.

هاست 100٪ رایگان

برای طول عمر هیچ دوره آزمایشی رایگان وجود ندارد – هاست رایگان برای کل طول مدت دامنه شما معتبر است. هاست رایگان برای نام دامنه خود شما می توانید نام دامنه خود را با ما میزبان کنید حتی اگر در جای دیگری ثبت شده باشد. اگر یکی ندارید – می توانیم آن را برای شما با قیمت رقابتی ثبت کنیم.

پهنای باند غیرمتعارف

تا زمانی که وب سایت شما با خط مشی استفاده منصفانه مطابقت داشته باشد ، می توانید بارگیری های نامحدود را به بازدید کنندگان خود ارائه دهید. Linux / Apache / PHP / MySQL سیستم عامل میزبانی ما با اکثر برنامه های وب مدرن سازگار است. PHP همه عملکردها را فعال کرده است. افزونه های صورتحساب یک بار با رشد وب سایت خود ممکن است در مقاطعی از زمان به منابع بیشتری احتیاج داشته باشید. ما افزونه های صورتحساب یک بار ارائه می دهیم تا بتوانید حساب خود را گسترش داده و میزبانی را به صورت رایگان ادامه دهید.

آنچه ما ارائه نمی دهیم …

هدف ما تمیز نگه داشتن سرورهای خود از بدافزارها ، فیشینگ و سایر فعالیتهای مخرب برای کاربران اینترنت است. این بدان معنا نیست که ما قبل از شناختن شما قضاوت کنیم ، اما واقعیت امروز این است که ما نمی توانیم اهداف هر کاربر را که ثبت نام کرده است پیش بینی کنیم. برای جلوگیری از سوءاستفاده از خدمات خود ، مجبور شدیم محدودیت های خاصی را برای آزاد کردن حساب های میزبانی اعمال کنیم. به نوبه خود سرورهای ما هرگز در لیست سیاه قرار نمی گیرند ، بنابراین شما همیشه می توانید انتظار داشته باشید که پیام ایمیل شما به گیرنده آن برسد ، و کاربران اینترنت نیز به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.

میزبانی زیر دامنه رایگان

ما میزبانی را برای دامنه های رایگان مانند user.somedomain.tld ارائه نمی دهیم. برای میزبانی با ما باید یک دامنه ثبت شده داشته باشید. میزبانی دامنه رایگان

ما دامنه های رایگان مانند .TK ، .ML ، .GA و غیره را میزبانی نمی کنیم. ثبت نام دامنه و میزبانی مجدد آن با ما به صورت رایگان هزینه زیادی ندارد.

پیکربندی سرور تغییر می کند

سرورهای ما کاملاً پیکربندی شده اند تا فعالیت در وب سایتهای قانونی را انجام دهند. اگر به منابع بیشتری نیاز دارید – لطفاً ارتقا دهید.


سوالات متداول نام دامنه و هاستینگ وب چیست؟

نام دامنه یک شناسه منحصر به فرد وب سایت شما در اینترنت است ، در حالی که هاستینگ وب فضایی در سرور است که به دامنه شما مرتبط است ، جایی که می توانید صفحات وب را بارگذاری کنید.

آیا می توانم دامنه خودم را با ايكس زد ان هاستينگ میزبان کنم؟

آره. شما فقط نیاز دارید سرورهای نام را در دامنه خود به NS1.NETAFROOZ.NET و NS2. NETAFROOZ.NET تغییر دهید

آیا می توانم سایت خود را در زیر دامنه رایگان میزبانی کنم؟

شماره. ما میزبانی مبتنی بر زیر دامنه را ارائه نمی دهیم. دلیل آن در بالا در این صفحه توضیح داده شده است.

چگونه می توانم یک وب سایت درست کنم؟

کنترل پنل ما گزینه های زیادی را برای ایجاد وب سایت های فوری با اسکریپت های premade و سازنده سایت رابط وب به شما امکان می دهد. شما با استفاده از برنامه مورد علاقه خود یک وب سایت ایجاد می کنید و سپس با استفاده از یک برنامه FTP یا File Manager در فضای وب خود بارگذاری می کنید.

آیا واقعاً رایگان است؟ آیا اتهامات پنهان وجود دارد؟

ما 100٪ خدمات هاست رایگان ارائه می دهیم. شما نیازی به پرداخت هزینه ندارید مگر اینکه انتخاب کنید نام دامنه را با ما ثبت کنید یا یک نسخه ارتقاء بخرید.

چه محتوایی مجاز است در وب سایت های رایگان؟

ما میزبان انواع مطالب حقوقی هستیم.